متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتی که دختر است ،

دری از درهای بهشت برای والدینش می باشد .

وقتی که همسر است ،

نیمی از دین شوهرش را کامل می نماید .

وقتی که مادر است ،

بهشت در زیر پای قدومش قرار دارد .


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


بانوی شهر من!

بعید می دانم مقابل نگاه مردم شهر و 

میان کوچه و بازار و محله‌هایش

کسی با پوشیدن

"ساپورت"

در روز رستاخیز نیز

"support" 

شود!!!

 

انتخاب با تو است......!!!



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت22:26---24 ارديبهشت 1393
سلام..ببین مهناز جان من الان مبرم از دست این لوکس بلاگ لوس سرمو میکوبونم تو دیوار..باورت میشه؟از نیم ساعت پیش,تا الان که برات پیام دادیم.بیشتر از 20بار وبتو باز کرذم.نیومده بود ایندو تا مطلبت.بعد الان که اومده میبینم ساعت 6نوشتیشون!برات نظر هم گذاشتن!

خود من هم دو سه هفته پیش که داشتم مهندسی میکردم چند روز قبل شهادت امام هادی(ع)بود.برای امتحان یه مطلب گذاشتم برای شهادت.میگفت ارسال شدها ولی هر کاری کردم نتونستم خودم ببینمش.دیگه بیخیالش شدم.امروز دیدم براش نظر هم گذاشتن!ولی هنوزم خودم که وبم رو باز میکنم,نمیادش برام!!

.....

حالا بریم سر اصل مطلب..چقدر جالب!ممنون
پاسخ: سلام عزیزم!!! نه توروخدا! شما تازه خوب شدید!! من طاقت نبودنتون رو ندارم!! بیاید با هم سر لوکس بلاگ رو بکوبیم تو دیوار!!! نمیدونم مشکل چیه؟؟!! منم غروب دوبار آهنگ وبمو عوض کردم! زده با موفقیت آپلود شد! اما برام همون آهنگ قبلی پخش میشه! فکر میکردم مشکل از سیستم منه!!! آخه اون دفه ویندوزم درحال پرپر شدن بود آهنگ وبمو عوض کردم برام پخش نشد!! اما بعد از این که ویندوزمو عوض کردم، دیدم عوض شده!!! منم این مشکلات شما رو اون دفه داشتم!! البته وقتی با اکسپلورر باز میکردم وبمو!!


sajjad
ساعت21:31---24 ارديبهشت 1393
خواهرم الگویت زهرا باشد ..
پاسخ: خداکنه برای من باشه.....


Behnaz
ساعت21:29---24 ارديبهشت 1393
و ای خواهرم! تو هم با حفظ حجابت جهاد می کنی،

هم در راه خدا، هم جهاد با نفس و هم جهاد با کفر.

(شهید ملک علی نوری)


پاسخ: چادرم باشد مرا معیار ایمان وشرف....


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت19:57---24 ارديبهشت 1393
خییییلی قشنگ بود مهنازجون، احسنـت


پاسخ: ممنونم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 18:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب